
Frequently Asked Questions
Clasicii
Cât costă Topoloveni Bike și ce tarife sunt disponibile?
În funcție de sistem, tarifele și prețurile disponibile pot fi diferite. De obicei, pe lângă tariful de bază, oferim un tarif lunar și unul anual. În multe orașe, există, de asemenea, condiții speciale pentru abonații la transportul public și pentru studenți. Ce tarife sunt disponibile, pot fi citite pe site-ul web respectiv al sistemului. Dacă nu cunoașteți site-ul web al sistemului, vă rugăm să folosiți căutarea locației.
Tarifele noastre lunare se prelungesc de obicei automat și pot fi anulate oricând prin intermediul aplicației. Tarifele anuale nu se prelungesc automat.
Tarifele se aplică de obicei doar la prima bicicletă, în cazul în care se închiriază mai multe biciclete în același timp. Puteți găsi informații despre acest lucru și pe site-ul web al sistemului respectiv.
De ce trebuie să plătesc o taxă de serviciu de 20 € (chiar dacă am returnat bicicleta acolo unde am închiriat-o)?
Se va percepe o taxă de serviciu de cel puțin 20 de euro dacă o bicicletă este returnată în afara unei zone flex sau a unei stații oficiale. În cazul în care bicicleta este returnată în afara unei zone flex, percepem o taxă de service de 20 € plus 2 € pe km de la granița zonei flex.
Nu contează dacă bicicleta a fost deja închiriată în afara zonei flex sau în afara unei stații. Taxa de service a utilizatorului anterior nu acoperă abaterea utilizatorului următor.
Încuietoarea nu se deschide. Ce ar trebui să fac?
Mai întâi verificați dacă o spiță blochează încuietoarea prin rotirea ușoară a roții spate. Apoi, deschideți închirierea activă în aplicație și faceți clic pe „”deschideți încuietoarea””. Deblocarea va fi inițiată din nou.
Dacă încuietoarea cadrului nu se deschide nici după o altă încercare de deschidere prin intermediul aplicației, sistemul nostru detectează automat acest lucru după trei minute și anulează închirierea. Nu se va aplica niciun cost. Vă rugăm să verificați anularea în aplicația dvs. și să contactați serviciul nostru pentru clienți dacă aceasta este încă activă după trei minute.
Cum pot contacta serviciul pentru clienți?
În general, puteți contacta serviciul nostru pentru clienți prin +40348228040 , topolovenibikecity@nextbike.ro sau prin intermediul funcției de asistență a aplicației.
Cum să evitați o amendă de 20 € pentru returnare necorespunzătoare?
Dacă ați returnat o bicicletă în mod necorespunzător, puteți evita taxa obișnuită de 20 € dacă o închiriați din nou și o returnați în mod corespunzător. Închirierile succesive ale aceleiași biciclete se contopesc.
Acest lucru înseamnă că perioada finală de închiriere se calculează de la ora de începere a primei închirieri și ora de returnare a celei de-a doua închirieri. Pauza dintre cele două închirieri se adaugă, de asemenea, la durata închirierii. Amenda de 20 € va fi anulată.
Cum funcționează Topoloveni Bike?
Înregistrați-vă ușor și gratuit prin intermediul aplicației sau al site-ului web. Bicicletele pot fi închiriate prin intermediul aplicației nextbike, al liniei telefonice directe sau – dacă sunt disponibile – prin intermediul terminalului sau al BikeComputer. Tipurile de biciclete pot varia de la un oraș la altul, astfel încât procesele de închiriere pot varia. Site-urile web ale sistemelor specifice pentru fiecare oraș explică ce canale de închiriere sunt disponibile și cum funcționează închirierea în orașul respectiv. Dacă nu cunoașteți site-ul web al sistemului, vă rugăm să folosiți căutarea de locație.
Am descoperit o debitare incorectă în contul meu de client, cum pot proceda?
Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți prin telefon sau e-mail pentru a corecta taxele incorecte. Vă rugăm să ne furnizați toate informațiile necesare despre închiriere / tarif / contul de client pentru a înțelege problema.
Serviciul clienți Topoloveni Bike
Înregistrare
De ce trebuie să debitez 20 de lei deși înregistrarea este gratuită?
Pentru a vă verifica metoda de plată și pentru a vă activa contul, contul dvs. bancar va fi debitat cu 20 lei. Cu toate acestea, aceasta nu este o taxă de înregistrare, dar poate fi folosită ca credit de pornire. Acești 20 lei vor fi de asemenea deduși atunci când vă schimbați mijlocul de plată, pentru a verifica și noul mijloc de plată.
Cum mă pot înregistra?
Înregistrați-vă rapid și gratuit prin aplicația sau pe site.
Cum îmi activez contul de client?
Pentru a-ți activa contul de client, trebuie să depui un credit de 10 lei. Aceasta este doar în scopul verificării mijloacelor dvs. de plată. Puteți să transferați depozitul, să plătiți prin PayPal sau să îl debitați de pe cardul dvs. de credit și să îl utilizați ulterior ca credit de pornire. După debitarea cu succes prin cardul de credit al contului PayPal verificat, contul dvs. de client va fi activat imediat. Dacă efectuați un transfer bancar, contul dumneavoastră va fi activat după două până la patru zile, în funcție de bancă.
Cont client
Când voi primi facturile?
Facturile sunt disponibile numai pentru debitare directă SEPA. Puteți descărca facturile după sfârșitul lunii respective în contul dvs. de client prin intermediul site-ului la „Starea contului”.
De ce mi-a fost dezactivat contul?
Probabil că sumele datorate nu au putut fi debitate din contul dumneavoastră bancar sau nu există niciun mijloc de plată depus. Vă rugăm să verificați acest lucru în contul dvs. de client și să contactați serviciul pentru clienți dacă aveți îndoieli.
De ce trebuie să plătesc o taxă de serviciu de 20 € (chiar dacă am returnat bicicleta acolo unde am închiriat-o)?
Se va percepe o taxă de serviciu de cel puțin 20 de euro dacă o bicicletă este returnată în afara unei zone flex sau a unei stații oficiale. În cazul în care bicicleta este returnată în afara unei zone flex, percepem o taxă de service de 20 € plus 2 € pe km de la granița zonei flex.
Nu contează dacă bicicleta a fost deja închiriată în afara zonei flex sau în afara unei stații. Taxa de service a utilizatorului anterior nu acoperă abaterea utilizatorului următor.
Cum pot contacta serviciul pentru clienți?
În general, puteți contacta serviciul nostru pentru clienți prin +40348228040 , topolovenibikecity@nextbike.ro sau prin intermediul funcției de asistență a aplicației.
Cum plătesc pentru Topoloveni Bike, cum se face facturarea și de unde pot prelua facturile pentru călătoriile mele.
Dacă ați specificat un card de credit ca metodă de plată, taxele pentru călătoriile dvs. vor fi de obicei debitate la 24 de ore după închiriere.
Cu metoda de plată prin debit direct, debităm lunar comisioanele deschise pentru contul dvs. bancar.
Puteți vizualiza oricând istoricul de închiriere și facturile directe în contul dvs. de client. Conectați-vă prin intermediul site-ului web. Cu debit direct SEPA, factura poate fi descărcată după sfârșitul fiecărei luni.
Cum îmi pot schimba numărul de telefon?
Pentru a vă schimba numărul de telefon, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți prin topolovenibikecity@nextbike.ro. Trimiteți e-mailul de la adresa de e-mail pe care o utilizați pentru contul dvs.
De ce contul meu nu își amintește detaliile mele PayPal?
Contul dvs. PayPal probabil nu este verificat. Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați PayPal.
Cum să evitați o amendă de 20 € pentru returnare necorespunzătoare?
Dacă ați returnat o bicicletă în mod necorespunzător, puteți evita taxa obișnuită de 20 € dacă o închiriați din nou și o returnați în mod corespunzător. Închirierile succesive ale aceleiași biciclete se contopesc.
Acest lucru înseamnă că perioada finală de închiriere se calculează de la ora de începere a primei închirieri și ora de returnare a celei de-a doua închirieri. Pauza dintre cele două închirieri se adaugă, de asemenea, la durata închirierii. Amenda de 20 € va fi anulată.
Am descoperit o debitare incorectă în contul meu de client, cum pot proceda?
Vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți prin telefon sau e-mail pentru a corecta taxele incorecte. Vă rugăm să ne furnizați toate informațiile necesare despre închiriere / tarif / contul de client pentru a înțelege problema.
Serviciul clienți Topoloveni Bike
Ce se întâmplă dacă contul meu de client este pe lista roșie?
Dacă contul tău intră pe lista roșie deoarece sumele datorate nu pot fi debitate, contul tău va fi dezactivat temporar până când suma datorară va fi plătită. Vă rugăm să verificați dacă aveți o metodă de plată valid (de exemplu, dacă valabilitatea cardului dvs. de credit depus nu a expirat).
Cum îmi pot anula contul și ce se întâmplă cu soldul meu rămas?
Vă puteți anula contul în setările din aplicație sau prin autentificarea de pe site-ul nostru.
Alternativ, ne puteți trimite anularea dvs. prin e-mail la topolovenibikecity@nextbike.ro sau prin poștă (adresa din subsolul site-ului).
Orice credit rămas va fi rambursat. Excepțiile sunt, de obicei, creditele de călătorie dobândite prin programe de fidelitate sau altele similare. Acestea nu pot fi rambursate.
Cât costă să sun serviciul pentru clienți Topoloveni Bike?
Nu există nicio taxă pentru apelarea serviciului pentru clienți Topoloveni Bike la +40348228040 . Centrul nostru de apeluri este situat în Leipzig (Germania). Cu toate acestea, vi se vor percepe doar taxele obișnuite de conectare la rețeaua fixă națională.
Închiriere, parcare și returnare
Pot să închiriez bicicleta într-un oraș și să o returnez în altul?
Bicicleta poate fi returnată numai în orașul în care ați închiriat-o, în caz contrar se aplică o taxă de returnare. Excepție fac sistemele interconectate. Reglementările privind returnarea sunt comunicate pe site-ul web respectiv al sistemului, care poate fi găsit prin căutarea locației.
Ce trebuie să fac dacă un terminal este în pană?
În cazul în care un terminal este defect, puteți închiria și returna în continuare biciclete la stația respectivă prin intermediul aplicației sau al liniei noastre telefonice directe. Vă rugăm să ne informați serviciul nostru prin aplicație, telefon sau e-mail cu privire la defecțiune, astfel încât să o putem remedia rapid.
Ce fac dacă bicicleta mea are un defect?
Defectele pot fi raportate cu ușurință la serviciul nostru pentru clienți prin intermediul funcției de feedback a aplicației, liniei telefonice sau e-mailului. Vă rugăm să verificați bicicleta pentru defecte evidente înainte de a vă începe călătoria sau înainte de a o închiria și informați-ne despre orice deteriorare, astfel încât bicicletele să poată fi blocate și reparate cât mai repede posibil. Dacă ați plecat cu o bicicletă și abia apoi ați observat o defecțiune, încheiați călătoria și apelați serviciul nostru. Abia atunci putem anula cursa și înregistra bicicleta pentru reparație.
Din păcate, nu putem rambursa nicio taxă dacă ați continuat să utilizați bicicleta în ciuda defectelor evidente.
Unde pot închiria biciclete cu contul meu nextbike?
Cu contul tău nextbike poți folosi aproape toate sistemele de bike-sharing afiliate nextbike din întreaga lume. Cu toate acestea, pentru unele sisteme este necesară o a doua înregistrare în sistemul respectiv. Acest lucru este valabil pentru MVG-Rad Munchen, VAG_Rad Nuremberg, Mol Bubi Budapesta / Ungaria, Sitycleta / Las Palmas de Gran Canaria și Bilbaobizi din Bilbao / Spania. În unele sisteme, bicicletele pot fi închiriate fără reînregistrare, dar numai prin aplicația locală. Acest lucru este valabil și pentru Veturilo Varșovia / Polonia, printre altele.
Cum recunosc o stație oficială?
Acesta este aspectul bicicletelor individuale pe hartă. În funcție de sistem, acestea pot fi în culori diferite. În funcție de sistem, pot exista simboluri suplimentare pentru biciclete electrice sau biciclete de marfă.
Acesta este aspectul stațiilor pe hartă. În funcție de sistem, acestea pot avea culori diferite. În funcție de sistem, sunt posibile simboluri suplimentare pentru e-bikes sau cargobikes.
Pot închiria Topoloveni Bike fără aplicație sau fără un telefon mobil cu internet?
Da. Alternativ, bicicletele pot fi închiriate și returnate prin intermediul serviciului pentru clienți +40348228040 .
De ce trebuie să plătesc o taxă de serviciu de 20 € (chiar dacă am returnat bicicleta acolo unde am închiriat-o)?
Se va percepe o taxă de serviciu de cel puțin 20 de euro dacă o bicicletă este returnată în afara unei zone flex sau a unei stații oficiale. În cazul în care bicicleta este returnată în afara unei zone flex, percepem o taxă de service de 20 € plus 2 € pe km de la granița zonei flex.
Nu contează dacă bicicleta a fost deja închiriată în afara zonei flex sau în afara unei stații. Taxa de service a utilizatorului anterior nu acoperă abaterea utilizatorului următor.
Returnarea nu a fost înregistrată. Ce ar trebui să fac?
Vă rugăm să raportați prompt returnarea eșuată către serviciul nostru pentru clienți prin aplicației sau prin linia telefonică la +40348228040 , trebuie să aveți pregătite numărul bicicletei, locația de returnare și timpul real de utilizare. Serviciul nostru pentru clienți va încheia închirierea pentru dvs. și va ajusta taxele de închiriere în consecință.
Cum returnez bicicleta tip Topoloveni Bike?
Împingeți bicicleta într-un spațiu de andocare dintr-o stație oficială și blocați încuietoarea. Bicicleta va fi returnată automat.
Verificați prin aplicație dacă returnarea a avut succes sau informați serviciul clienți dacă returnarea nu a reușit.
Ce fac dacă nu mai sunt spații de andocare pentru biciclete disponibile la o stație?
Dacă toate spațiile de andocare pentru biciclete dintr-o stație sunt ocupate, puteți pur și simplu să vă parcați bicicleta chiar lângă stație și să o returnați acolo. Bicicleta trebuie să fie blocată cu încuietoarea.
Ce este o zonă flexibilă și cum o pot recunoaște?
O zonă flex este o zonă definită, de obicei în centrul orașului, în care bicicletele pot fi returnate în mod flexibil pe orice drum public. Aceasta este codificată prin culori pe harta din aplicație și de pe site-ul web. Zonele flex bicolore conțin din străzi marcate cu albastru, pe care returnarea este posibilă fără suprataxă, și zone roz, în care returnarea este posibilă contra unei suprataxe de 1 euro. Dacă un oraș are sau nu o zonă flex poate fi citit pe site-ul web respectiv al sistemului. Dacă nu cunoașteți site-ul web al sistemului, vă rugăm să folosiți funcția de căutare a locației.
Vă rugăm să returnați întotdeauna bicicleta în așa fel încât să fie vizibilă pentru ceilalți utilizatori, să nu încurce pe nimeni și să păstreze libere căile și ieșirile. În general, este interzisă parcarea pe terenuri private, în zonele verzi sau în curțile din spate. Vă rugăm să încuiați bicicleta de ea însăși și să nu folosiți rastelurile publice pentru biciclete sau altele asemenea. Puteți găsi mai multe informații despre returnarea bicicletelor în termenii și condițiile noastre generale.
Cum îmi returnez corect bicicleta?
În cazul în care stația nu are suporturi fixe pentru biciclete, bicicleta va fi blocată singură.
Ca regulă generală, nimeni nu trebuie să fie împiedicat de bicicleta parcată.
Vă rugăm să rețineți următoarele:
Bicicleta nu poate fi parcată sau returnată:
a) la semafoare
b) la automatele de bilete de parcare sau la parcometre
c) la indicatoarele rutiere
d) pe trotuare, în cazul în care acest lucru duce la o lățime de trecere mai mică de 1,50 m
e) în fața, în dreptul și pe căile de evacuare și în zonele de acces pentru pompieri
f) în cazul în care aceasta ascunde publicitatea staționară a unei terțe părți
g) prin închiderea la gardurile caselor și unităților private sau publice
h) pe peroanele mijloacelor de transport în comun și pe platformele de autobuz
i) la rastelurile publice pentru biciclete
În caz de contravenție, ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă de serviciu.
Pot închiria mai multe biciclete în paralel cu un cont de client?
Puteți închiria până la patru biciclete simultan folosind un cont de client. Tarifele pentru rezervare și condițiile speciale se aplică de obicei numai primei biciclete. În cazuri excepționale vă oferim posibilitatea de a închiria până la șapte biciclete în același timp, pentru aceast lucru este necesar să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Ce se întâmplă dacă returnez bicicleta departe de o stație oficială?
Dacă lăsați bicicleta în afara stației oficiale fără permisiune, vi se va percepe o taxă de serviciu de minim 20 EUR.
Pot parca bicicleta în timpul închirierii?
Da, poți. Activați modul parcare în aplicație și apoi blocați încuietoarea (notă: dacă blocați încuietoarea înainte ca modul de parcare să fie activat, bicicleta va fi returnată imediat). Pentru a continua deplasarea cu bicicletei, ieșiți din modul parcare din aplicație și încuietoarea se va deschide automat. Prin urmare, nu părăsiți niciodată modul de parcare de la distanță.
Cum să evitați o amendă de 20 € pentru returnare necorespunzătoare?
Dacă ați returnat o bicicletă în mod necorespunzător, puteți evita taxa obișnuită de 20 € dacă o închiriați din nou și o returnați în mod corespunzător. Închirierile succesive ale aceleiași biciclete se contopesc.
Acest lucru înseamnă că perioada finală de închiriere se calculează de la ora de începere a primei închirieri și ora de returnare a celei de-a doua închirieri. Pauza dintre cele două închirieri se adaugă, de asemenea, la durata închirierii. Amenda de 20 € va fi anulată.
Cum funcționează Topoloveni Bike?
Înregistrați-vă ușor și gratuit prin intermediul aplicației sau al site-ului web. Bicicletele pot fi închiriate prin intermediul aplicației nextbike, al liniei telefonice directe sau – dacă sunt disponibile – prin intermediul terminalului sau al BikeComputer. Tipurile de biciclete pot varia de la un oraș la altul, astfel încât procesele de închiriere pot varia. Site-urile web ale sistemelor specifice pentru fiecare oraș explică ce canale de închiriere sunt disponibile și cum funcționează închirierea în orașul respectiv. Dacă nu cunoașteți site-ul web al sistemului, vă rugăm să folosiți căutarea de locație.
Încuietoarea nu se deschide. Ce ar trebui să fac?
Mai întâi verificați dacă o spiță blochează încuietoarea prin rotirea ușoară a roții spate. Apoi, deschideți închirierea activă în aplicație și faceți clic pe „”deschideți încuietoarea””. Deblocarea va fi inițiată din nou.
Dacă încuietoarea cadrului nu se deschide nici după o altă încercare de deschidere prin intermediul aplicației, sistemul nostru detectează automat acest lucru după trei minute și anulează închirierea. Nu se va aplica niciun cost. Vă rugăm să verificați anularea în aplicația dvs. și să contactați serviciul nostru pentru clienți dacă aceasta este încă activă după trei minute.
Unde pot returna bicicleta Topoloveni Bike?
Bicicleta poate fi returnată numai la stațiile oficiale. Puteți vedea cu ușurință unde se află următoarea stație pe harta locației din aplicația dvs. Topoloveni Bike.
Bicicletele noastre
Oferă Topoloveni Bike biciclete, căști și remorci pentru copii?
De regulă, nextbike by TIER și subbrandurile sale precum Topoloveni Bike nu oferă accesorii. Excepție: La stațiile PLUS de pe insula Usedom puteți închiria biciclete pentru copii, căști și remorci. Veturilo Varșovia are, de asemenea, biciclete pentru copii și tandemuri.
Care este sarcina maximă a bicicletelor?
Sarcina maximă a bicicletelor noastre este de 100 kg, din care maxim 5 kg pot fi transportate în coș.
Găsiți informațiile privind sarcina maximă a bicicletelor de marfă pe autocolantele de pe cutiile de transport.
Ce tipuri de biciclete oferă nextbike?
nextbike are mai multe tipuri de biciclete, dar, de obicei, într-un oraș se folosește un singur tip de bicicletă. Puteți face diferența între bicicletele cu acces ridicat sau redus și bicicletele cu tip de lacăt. Bicicletele pot avea încuietori cu combinație, încuietori pe furca din față sau încuietori de cadru pe roata din spate. În unele orașe se folosesc și pedelecs și cargo bikes. Ca o excepție, Usedom are biciclete pentru copii, Veturilo Varșovia are, de asemenea, biciclete pentru copii și tandemuri.
În orașele, care oferă mai multe tipuri de biciclete, puteți utiliza filtrul din aplicație pentru a căuta un anumit tip de bicicletă.
Puteți afla ce biciclete sunt disponibile pe site-ul web al sistemului. Dacă nu cunoașteți site-ul web al sistemului, utilizați căutarea de locație.
(Produsul nostru ebike este, de fapt, un așa-numit pedelec. Aceasta este o bicicletă cu asistență motorizată limitată, care este pornită atunci când pedalați. Din punct de vedere legal, nu există nicio diferență între un pedelec și o bicicletă cu pedale. Nu sunt necesare căștile de protecție și permisele de conducere)”).
Tarife și condiții
Cât costă Topoloveni Bike și ce tarife sunt disponibile?
În funcție de sistem, tarifele și prețurile disponibile pot fi diferite. De obicei, pe lângă tariful de bază, oferim un tarif lunar și unul anual. În multe orașe, există, de asemenea, condiții speciale pentru abonații la transportul public și pentru studenți. Ce tarife sunt disponibile, pot fi citite pe site-ul web respectiv al sistemului. Dacă nu cunoașteți site-ul web al sistemului, vă rugăm să folosiți căutarea locației.
Tarifele noastre lunare se prelungesc de obicei automat și pot fi anulate oricând prin intermediul aplicației. Tarifele anuale nu se prelungesc automat.
Tarifele se aplică de obicei doar la prima bicicletă, în cazul în care se închiriază mai multe biciclete în același timp. Puteți găsi informații despre acest lucru și pe site-ul web al sistemului respectiv.
Ce condiții primesc de la tariful zilnic/săptămânal/lunar sau anual?
În mod normal, sunt incluse primele 30 de minute pe închiriere. Fiecare jumătate de oră suplimentară este taxată la tariful de bază. În mod normal, minutele gratuite sunt valabile doar pentru prima bicicletă, dacă sunt închiriate mai multe biciclete în același timp. Zona de valabilitate a tarifelor poate varia. De obicei, tariful anual este valabil numai în orașul în care a fost rezervat, iar tariful lunar este valabil în toată Germania (cu excepția WK-Bike Bremen, OLi-Bike Oldenburg, Usedomrad și VAG_Rad Nürnberg). Prețurile, zona de valabilitate și informații despre posibila prelungire automată a tarifelor pot fi găsite pe site-ul web respectiv al sistemului. Dacă nu cunoașteți site-ul web al sistemului, vă rugăm să folosiți căutarea locației.
Cum pot anula tarifele?
Tarifele care nu se prelungesc automat nu trebuie anulate. Tarifele cu prelungire automată pot fi anulate în aplicație.
Cât costă Topoloveni Bike și ce tarife sunt disponibile?
În funcție de sistem, tarifele și prețurile disponibile pot fi diferite. De obicei, pe lângă tariful de bază, oferim un tarif lunar și unul anual. În multe orașe, există, de asemenea, condiții speciale pentru abonații la transportul public și pentru studenți. Ce tarife sunt disponibile, pot fi citite pe site-ul web respectiv al sistemului. Dacă nu cunoașteți site-ul web al sistemului, vă rugăm să folosiți căutarea locației.
Tarifele noastre lunare se prelungesc de obicei automat și pot fi anulate oricând prin intermediul aplicației. Tarifele anuale nu se prelungesc automat.
Tarifele se aplică de obicei doar la prima bicicletă, în cazul în care se închiriază mai multe biciclete în același timp. Puteți găsi informații despre acest lucru și pe site-ul web al sistemului respectiv.
Studenții beneficiază de reduceri?
Cooperăm cu multe universități și licee prin intermediul CAMPUSbike pentru a le oferi studenților un contingent gratuit de călătorii. Aceste informații pot fi găsite pe site-ul web al sistemului respectiv, la rubrica CAMPUSbike. În cazul în care nu există o pagină CAMPUSbike, nu există nici o cooperare cu universitățile locale.
Cum pot beneficia de condiții speciale prin cooperare?
Legăturile cu partenerii pentru a beneficia de condiții speciale se pot face fie prin intermediul selecției partenerilor din contul de client, fie prin înregistrarea cu o anumită adresă de e-mail, cum ar fi adresa de e-mail a universității sau adresa de e-mail de la locul de muncă. Modul exact în care se face o legătură poate fi citit pe pagina de prețuri, CAMPUSbike sau partener de pe site-ul respectiv al sistemului. Dacă nu cunoașteți site-ul web al sistemului, vă rugăm să folosiți căutarea locației.
Cum îmi pot lega contul Topoloveni Bike cu un partener pentru a beneficia de condiții speciale? Unde se aplică reducerea?
Cu excepția cazului în care se specifică altfel, condițiile speciale prin colaborări cu parteneri se aplică numai în orașul respectiv sau în sistemul de rețea respectiv. În plus, reducerea se aplică doar la prima bicicletă, dacă sunt închiriate mai multe biciclete în paralel. Condițiile detaliate pot fi găsite pe pagina de prețuri, CAMPUSbike sau partener de pe site-ul web al sistemului respectiv. Dacă nu cunoașteți site-ul web al sistemului, vă rugăm să folosiți căutarea locației.